Monday 25 February 2013

Dušā ar LUSH no.3


Jums varbūt šķiet, ka ļoti ilgu laiku neesmu mazgājusies, bet NĒ, es turpināju savu radošo attīstību gan muzikālajā ziņā, gan arī iesāku kārtējo semestri @LU. Taču ne par to ir stāsts. Šodien izčekosim nākamos 5 produktus, kas nu jau izveidojušies man par iecienītiem, ja ne pat mīļākajiem ķermeņa un matu kopšanas līdzekļiem.
Šeit linki uz no.1 un no.2

1) Sāksim ar Turcijas delikatesi jeb TurkishDelight, kas ir domātas kā dušas putas jeb kā viens fancy apzīmējums to apraksta kā dušas smūtijs
Sastāvs: rožūdens, glicerīns, rapšu eļļa, kokosriekstu eļļa, mandeļu eļļa, kakao sviests, rožu eļļa, rožu absolūts, jasmīnu absolūts, neroli eļļa
Paredzētais efekts: nomierina, mīsktina ādu un piešķir tai patīkamu aromātu
Pēc šī smūtija lietošanas man vienkārši gribas pateikt: WOW! Es jutos tā it kā būtu nevis dušā bet kaut kādā luksus rožu laukā, kur iekšā var iekļūt tikai ar vip ielūgumiem un permanento meikapu. Aromāts absolūti dievišķīgs un tā krēmīgā konsistence arī tīri tā neko. Ir jūtami, ka patīkami iesūcas ādā, respektīvi, mitrina to. Nezinu kā ar to nomierināšanu, baigi uztraukta jau nu es arī nebiju un nav man nekādas trakās ādas kaites, kuras būtu jāarstē, bet domāju, ka Turcijas delikatese palīdzētu ikvienam, kuram nepatīk škrubēties ar švammi un atstāt ādu apsārtušu. Vēl ko varu piebilst, mīļie klienti, kuri nāk uz veikalu un saka, ka tā rozes nesmaržo, varbūt pārstājiet uztvert Drogās nopērkamās Luksus ziepes ar rožu kaut ko, nu teiksim, aromātu par īstu rožu aromātu. Tur no rozēm ne smakas nav. Līdz ar to cilvēkiem atrofējas deguns un viņi domā, ka rozes smaržo citādi. Nebūt ne. Turcijas delikatesē ir Damaskas rožu absolūts un tās patiešām arī tā smaržo. Kā rozes.

Cena 17.10Ls/200g (jā, nudien, cena ir diezgan kosmiska, bet tas to skaisto rožu dēļ)

2) Savu ķermeņa kopšanas sesiju noslēdzu ar Ro’sArgan ķermeņa kondicionieri. Īsti ekvivalenta nosaukuma viņiem latviešu valodā nav, jo Ro ir tā dūdiņa, kas šo produktu radīja.  
Sastāvs: avota ūdens, glicerīns, mandeļu eļļa, ciprešu lapu piejaukums, brazīlijas riekstu eļļa, vaniļas piejaukums, augstākā labuma godīgās tirdzniecības šī sviests, argāna eļļa, kupuaku sviests, kakao sviests, goji ogu sula, rožu absolūts, rožu eļļa, ģerāniju eļļa, citronu eļļa
Paredzētais efekts: mitrina, baro ādu un piešķir tai patīkamu aromātu  (nu cik var, es jau tā smaržoju pēc rozītēm)
Šis noteikti ierindojas manā LUSH top pieciniekā (pašlaik vēl gan nezinu, kurā pozīcijā). Lietošana ir sekojoša: pēc mazgāšanās ar dušas želeju, alu vai vienalga, ar ko jūs mazgājieties, jāuzklāj uz mitras ādas un jāuzgaida, kamēr iesūcas. Pēc tam to visu skalo nost un tad nu tausta sevi un pēta, kas sanācis. UN sanācis ir lieliski! Smarža ir vienkārši neaprakstāma + vēl ņemot vērā to, ka tur ir Argāna eļļa, kas ir samērā diezgan dārgs retums, ko ražo tikai Marokā, kur ir bāgatinošais E vitamīns un nepieciešamās taukskābes, āda paliek burtiski zīdaini maiga. Baumo, ka Argāna eļļa ir pretnovecošanas brīnumlīdzeklis, līdz ar to šo kondicionieri var lietot arī kā sejas krēmu (šis ir visām tām čikām, kuras izskatās vecākas, nekā viņas patiesībā ir). Īstenībā, neatkarīgi no tā vai šis produkts mīkstina vai kaut kādā citā veidā uzlabo ādas veselību, es viņu turpināšu lietot kaut vai tikai tās pasakainās smaržas dēļ.

Cena 14.70ls (like I said – rozes + vēl Argāna eļļa nav lēts prieks)


3) Nu tad ķeramies pie matiem. Šeit talkā nāk mans mīļākais šampūns like ever Rehabilitācija jeb Rehab kā dzied izbijusī grūvīgā Amy. 
Sastāvs: svaigi spiesta papaija, ananāsu, kivi un mango sulas, jūraszāles, jojobas (džodžobas) eļļa, augstākā labuma olīveļļa, mandeļu, lavandas, piparmētru, rozmarīna un kadiķogu eļļas
Paredzētais efekts: atveseļo galvas ādu, stiprina matus, padara tos vieglāk ķemmējamus, baro tos, piešķir spīdumu, palīdz matiem ātrāk augt
Patiešām lielisks šampūns ar patīkamu atvēsinošu piparmētru aromātu, labi puto. Šampūns vairāk paredzēts ilgstoši bojātiem matiem – krāsotiem, taisnotiem, veidotiem, karsti fēnotiem. Mani mati nekad nav bijuši tik spīdīgi kā pēc Rehab lietošanas un tik ļoti mīksti. Ja agrāk man šķēlās matu gali, tad tagad vispār vairāk nē. Es ieteiktu šo šampūnu lietot vismaz pāris reizes nedēļā matu profilaksei tiem, kuriem nav nekādu problēmu, bet, protams, viņu var lietot arī katru dienu, kā es to daru.

Cena 5.10Ls/ 100g, 10.20Ls/ 250g, 14.70Ls/ 500g (man bija mazā pudelīte – teikšu godīgi, uz maniem jūraszāļu matiem ātri izlietojas)

4) Kur tad nu bez mana mīļākā šķidrā kondicioniera Veganese
Sastāvs: lavandas ziedu piejaukums, svaigs rozmarīna piejaukums, agara gēls, citronu eļļa un svaiga organisko citronu sula (kas arī ir vispatīkamākā un spēcīgākā smaržam šim kondicionierim)
Paredzētais efekts: domāts visiem matu tipiem, bet īpaši gariem taisniem matiem (kā man), padara matus viegli ķemmējamus un nepadara tos smagus
Nav jau brīnums, kāpēc tieši šis kondicionieris ir mans mīļākais. Tikai tagad noskaidroju, ka viņš tika speciāli izgatavots vienai japāņu dūdiņai ar gariem taisniem matiem, kura negribēja, lai tie paliktu taukaini un smagnēji no pārāk bieza un spēcīga kondicioniera. Tādēļ var teikt, ka šis ir pats vieglākais kondicionieris no LUSH. Turklāt es dievinu svaigi spiestas citronu sulas smaržu un citroniņš jau arī ir tas, kas piešķir matiem spīdumu. Neko labāku par Veganese es priekš saviem matiem nevaru vēlēties! Ekvivalents un pat vēl labāks par profesionālajiem matu kopšanas līdzekļiem frizētavās.

Cena 3.50Ls/100g, 6.80Ls/ 250g, 11.40Ls/ 500g (lai cik arī maksātu, es pirkšu mūžīgi)

5) Wait for it, wait for it – pats labākais dezodorants, ko esmu lietojusi ir Aromaco.
Sastāvs: raganu (?) lazdas piejaukums, kumelīšu etiķis (gatavo pievienojot ābolu sidra etiķim kumelīšu ziedus), pačūlijas eļļa
Paredzētais efekts: novērst nepatīkamo sviedru aromātu neaizsprostojot poras
Raganu lazda un etiķis nedaudz sašaurina poras, bet neaizsporsto tās, līdz ar to tu svīsti mazāk + vēl tiešām nejūt nepatīkamo aromātu, jo pačūlijas eļļa visilgāk paliek uz ķermeņa un tik ātri neizgaro kā citi dezodoranti. Visērtāk šo dezīti ir lietot pēc mazgāšanās dušā uz nedaudz mitra ķermeņa – tā vienkārši vieglāk klājas. Kas attiecas uz dezodoranta paša aromātu - kad viņu paosta veikalā, manuprāt, smaržo pēc kaut kādas putriņas, bet, kad uzklāj uz ķermeņa, tad vienkārši pēc kaut kāda dezodoranta, bet nekas nepatīkams.

Cena 3.87Ls/100g (šeit var pats izvēlēties, cik lielu gabaliņu nogriezt)

Principā tas arī būtu viss – nākamajā rakstā būs tieši par sejas kopšanas līdzekļiem!

No comments:

Post a Comment