Saturday 7 July 2012

Tā nav reklāma.


Tu jau noteikti zini, ka ir pēdējais laiks sākt meklēt savu lauciņu plašajā augstskolu un universitāšu piedāvājumā. Tad nu laikam ir pienācis brīdis dalīties savā pieredzē par to, ko esmu izvēlējusies es. Tātad vispirms, šeit būs tā oficiālā daļa, kas man jums jāpaziņo no LU puses:

Aicinām Tevi studēt Moderno valodu un biznesa studiju programmā, kas ir integrēta starpnozaru bakalaura studiju programma, kas ļauj iegūt konkurētspējīgas humanitārās zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas mūsdienu mainīgajā starptautiskajā biznesa, ekonomikas un politiskajā vidē.

2012./2013. ak. g. piedāvājam trīs valodu moduļus: angļu-franču, angļu-spāņu un angļu-vācu. Pilna laika klātienes and nepilna laika neklātienes studiju formas.

Ja vēlies uzzināt vairāk par studiju iespējām Moderno valodu un biznesa studiju BSP, par nākotnes karjeras iespējām programmas absolventiem, kā arī, ja Tev ir jautājumi par pieteikšanos studijām, gaidīsim Tevi informatīvo stundu pasākumos:

12. jūlijā plkst. 18:00-19:00
16. jūlijā plkst. 13:00-14:00

Latvijas Universitātes Humanitāro zinātņu fakultātē Visvalža ielā 4a, 402. auditorijā.

Elektroniskā pieteikšanās studijām www.latvija.lv/studijas  jau sākusies. Pieteikuma apstiprināšana Raiņa bulvārī 19 Rīgā no 10. jūlija  līdz 17. jūlija plkst. 16:00.

Seko mums Twitter: @bizness_anglu  
Epasts: vineta.apse@lu.lv, mob.tel. 29294784
Programmas metodiķe: Valentīna Goldmane, tālr. 6703 3842

Un tad šeit būs tā neoficiālā daļa, kur es izpaudīšu savu viedokli par to, kas man tur ir sanācis.
1) Nemīz no augstākās izglītības. Lielākajā daļā šo iestāžu nav nekādas dižās atšķirības no vidusskolas. Piemēram, šajā programmā mierīgi vari saplānot savas dienas tā, lai visu pagūtu + vēl paspētu pastrādāt.
2) Esmu apmierināta ar gandrīz visiem lektoriem un lielākā daļa ir gan elektroniski pretimnākoši, gan arī face-to-face.
3) Kad sāku mācīties, nobijos, ka es beigās nekas jēdzīgs nesanākšu un būšu izbārstīta uz divām pusēm - viena specialitāte - valodniecība, otra - bizness. Taču es bieži skatos dažāda veida sludinājumus un visur, atkārtoju, VISUR tev būs nepieciešamas labas svešvalodu zināšanas. Pēc pieredzes mūsu lektori stāstīja, ka tieši mūsu fakultātē, mūsu programmā meklē labus speciālistus, kuriem ir zināšanas abos šajos laukos, kas citreiz trūkst tiem, kuri mācās tikai biznesu kā tādu. Mūsdienas biznesa valoda ir tieši angļu un franču.
4) Neizvēlies šo programmu, ja no angļu valodas saproti tik pat daudz kā no kodolfizikas. (pieņemu, ka neviens no 12.klases absolventiem Latvijā nav tik ģeniāls)
5) Priecājies! Mums nav augstākā matemātika!
6) Budžeta vietu gan ir pamaz, mums 1.kursā bija 5cas, bet 2.kursā būs tikai 4tras. Ir iespēja, ka nākotnē noņemsim budžeta vietas citām, nevajadzīgākām programmām. Bet tā ir tikai iespēja.
7) Viss kurss tiek iedalīts atsevišķās grupās pēc iestājeksāmenu rezultātiem. Tā kā ja esi A grupā, visi tevi ienīdīs, jo esi tik skaists un gudrs. :D Man ar savu A grupu gan ir paveicies, esmu sadraudzējusies ar lieliskiem cilvēkiem, kuriem neskauž un nesāp palīdzēt otram neveiksmē. :)

Ja tevi interesē kaut kas vairāk un sīkāk par šo studiju programmu, vari arī neiet uz informācijas stundām, es tev noteikti pastāstīšu vērtīgāku informāciju :) Piemēram, ja gribi vairāk uzzināt tieši par priekšmetiem, kuri tev būs jāapgūst visu gadu laikā.

P.S. Studijas ir angļu valodā, bet ātri vien var pierast. Tā kā nebaidies un nāc studēt LU HZF Moderno valodu un Biznesa studiju programmā :)


No comments:

Post a Comment