Tuesday 27 August 2013

OMG ku sen

yup yup, tik ilgi nav sheit nekas rakstiits, ka liekas - pirksti atrofeejushies. lai cik ljoti es gribetu teikt, ka pa sho vasaru tik daudz kas ir noticis, es melotu, ja taa buutu.
toties, kas ir interesanti - es veel joprojaam lietoju to pashu dezodorantu, par kuru rakstiiju sheit. taa kaa nu jau tie laikam buus kaadi 6 meeneshi. kaa saka, savu muuzhu nekas tik ekonomisks nav pirkts, ja nu vieniigi tas crazy piens, kursh staav vairaak nekaa gadu. veel notika kas shkjietami neparedzeets, bet pa lielam es kaa cilveeks, kursh nojaush lietas, to jutu. respektiivi, izripoju no easy dziives - budzheta. protams, man veel ir iespeeja izmantot vairaak nekaa 20% no savaam smadzeneem un naakamgad ieroteet atpakalj :) vismaz kaut kaads saules starinjsh paviid. bet ko nu par skolu? labaak parunaasim par kaut ko exciting. tieshi, kad atkal saaku pieveersties un intereseeties par budismu, uzzinaaju, ka 9.septembrii Areenaa Riiga ieradiisies pats 14tais Dalai Lama, kas ir cool, jo pirms kaadas nedeeljas paarcilaaju savas vecaas atminju klades un ieraudziiju, ka saraksta "cilveeki, ar kuriem es kaut kad dziivee gribeetu tikties" pirmajaa vietaa bija Dalai Lama un tikai peec tam sekoja Ashton Kutcher un Parisa Hiltone, pie kuras iekavaas bija ierakstiits (gribas uzzinaat, vai vinja tieshaam ir tik stulba kaa izskataas?). un jaa, izskataas, ka shie ieraksti ir dateeti ar 2005./6.gadu. piedevaam zem virsraksta "desmit visjaukaakaas atminjas" pirmajaa vietaa ir pasaules chempionaats futbolaa. kad to atceros, uznaak "kjikjis", jo es biju uz speeli Svheice - Tobago, kur man nebija ne jausmas, par ko fanot, taapeec uzziimeeju uz katra vaiga pa katras valsts karogam :D bet tas bija tajos laikos, kad man nez kaapeec patika skatiities futbolu. tagad es pat vairs hokeju neskatos. zem virsraksta "desmit miiljaakie dziivnieki" pirmais ir jorkshiiras terjers un par to man arii ir staasts :D tuvaakie draugi zin un ir pamaniiushi, ka man maajaas ir mazs un smiekliigs pekinietis, kuru iegaadaajos pirms 10 gadiem. tachu staasts - kaa es ieguvu savaa iipashumaa pekinieti bija sekojoshs. Vecmamma zinaaja, ka es gribu mazu suniiti, taapeec laikam bija kaut kur rinjkjii apkaart apjautaajusies un uzzinaaja, ka vienam vecam paariitim ir mazs Jorkshiiras terjers, kuru vinji esot gatavi atdot par briivu. protams, tas jau shkjita nedaudz aizdomiigi, jo tie sunji parasti maksaa apmeeram tik, cik studenti cer meenesii nopelniit. aizbraucam apskatiit suni, a tur ne no kurienes izskrien mazs pekinietis. es prasu, kur tad Jorkshiiras terjers, vecie saka - nu rekur arii ir. piedevaam nokaasa veel 50 latus :D taa kaa mazs suniitis paliek mazs suniitis, neatkariigi no taa, vai Jorkis vai nee, mees panjeemaam. vecajam paarim gan droshvien bija neliels confusion :) man jau liekas, ka laikam jaabeidz shis walking on the memory lane un jaaiet iekost omes kartupelji ar gulashu!

c ya un turaas buraas! sorry par pokemonismu, bet tas arii ir sava veida sharms, kas atsauc atminjaa nostaljgiskas sarakstes ieksh draugiem.lv :)




No comments:

Post a Comment