Wednesday 27 June 2012

Pirmā darba diena.

No rīta biju traki uztraukusies, jo visu nakti murgoju, ka Soren(Tantītes draugs un galvenais boss) kaut kādas mistiskas Excel formulas raksta uz tāfeles bet, kad iegājām birojā un Soren man aptuveni apskaidroja, kas te notiek, viss bija ok. Tā pa īstam strādāt sākšu nākamnedēļ, jo šonedēļ mans uzdevums ir saprast visu par loģistiku kā tādu. Man iedeva 11 Word failus izlasīt, protams vāciski, un man blakus bija google translate, lai es vispār mēģinātu iebraukt tajā, kas tur rakstīts. Viegli jau nav, bet cilvēki ir ļoti jauki, laipni, draudzīgi un izpalīdzīgi. Neko vairāk es nemaz nevarētu vēlēties. Vispār ir tā, ka esmu praktikante Jūras Transporta, especially, Eksporta nodaļā a.k.a. Seefracht. To vismaz es šodien sapratu. Kā arī Tobias, 24gadīgs ceturtdaļanglis un mans vistuvāksēdošais kolēģis, jau iedeva man pirmo uzdevumu un iemācīja kā darboties ar ūberkūlo skeneri un trīs programmām. Kad viņš man skaidro darba lietas, runājam vāciski, ja kaut kādas unrelated stuff, tad angliski. Rēcīgi, ka pusdienaslaikā uz kafejnīcu ir jāiet 10 minūtes, kaut gan tā atrodas iekšā firmas ēkā. Ēka ir milzīga un es vēl neesmu visu sapratusi. + forši ir tas, ka gandrīz visi kolegas ir 20-30 gadu veci, un mēs visi šodien kopā gājām uz to kafejnīcu pusdienās, kur es sapratu, ka vācieši ir crazy. Viņi nenormāli ātri runā un es neko vispār nesaprotu. Attopos tikai tad, kad kāds ir pateicis joku un visi smejas, un tad saprotu, ka jāsmejas līdzi. :) Sajūta ir kā ERASMUS augstskolā ( nu vismaz es iztēlojos kaut ko līdzīgu). Pārvsarā šeit strādā čaļi, bet ir arī vēl divas sievietes manā nodaļā. Čaļi ir atkarīgi no smartphones, jo šodien pusdienās visi paēda un tad momentāni ķērās klāt pie telefoniem, rādīja viens otram kaut kādas meiteņu bildes un ierēca. Vispār jau jautri. Arī tas šefs, kurš par mani ir atbildīgs, ir rēcīgs. Tāds apaļīgs un ruds. Soren ir boss visam Jūras Transportam, kas sadalās eksportā, importā un iekšzemes transportā. Pārējie ir padotie, protams, ieskaitot mani :) Rēcīgi, ka visi jau zina, ka Soren mēdz palikt darbā līdz pat pusnaktij, tāpēc vismaz kādi 4 cilvēki man šodien uzprasīja: Fahrst du zu Hause mit Jensen (ķip Soren uzvārds)?* Un kad es atbildu jā, visiem ir līdzjūtības pilnas acis. Arī šodien mēs izbraucām 2h pēc darba laika beigām. Soren vienkārši ir ļoti strādīgs un uzcītīgs boss nekā daži labi. 


In short: pašlaik viss šķiet ļoti jauki, kamēr nav nekas sarežģīts jādara. :)
Tad jau drīzumā šo to vēl uzskricelēšu :) Bis spater! Tschuss!**


*Tu brauksi mājās kopā ar Jensen?
**Līdz vēlākam! Atā!



No comments:

Post a Comment