Thursday 12 May 2011

Atskabargas

Hello my tasty little lemondrops,


Nav jau tā, ka es jau kuro dienu pēc kārtas lietoju alu savā sabalansētajā uzturā, un nav jau tā, ka mūsu angļu valodas skolotāja vienkārši uzmet un nenāk uz skolu (nepaziņojot par savu neklātbūtni stundu izmaiņās) un nav jau tā, ka mums būtu 23.maijā jau eksāmens un es vēl ne reizi neesmu izmēģinājusi mutisko daļu ( kas mani visvairāk biedē, jo man reizēm nākas grūti sakopot savas domas ). Un, protams, šodien sagruzījos, kad uzzināju, ka latviešu valodas izmēģinājuma eksī man ir B līmenis. Oh, God, WHY? Jāuzkačā skills priekš A līmenīša savādāk es sev nocirtīšu abas kreisās rokas!
Jebkurā gadījumā, vakar sapratu, ka Lady Gaga ir crazy kreatīva in a good way. Visam, ko viņa velk mugurā, vai ko viņa dzied, ir savs storijs apakšā. Noskatījāmies vakar šī gada tūres konci Madison Square Garden'ā. Viņas, tā teikt, liriskās atkāpes liecināja par pilnīgu humānismu, un , stāstot savas dzīves pieredzi, viņa padarīja koncertu daudz personiskāku un iedvesmojošāku. Patiešām great! Jāpiebilst, ka šovs bija lielisks. Un vispār es jau vienmēr esmu apbrīnojusi cilvēkus, kuri uzdrīkstas, tā teikt stumda robežas šurpu turpu, izdomā savus likumus un iestājas par dzimumu līdztiesību. Tā tik turēt Gāga!
Un tad vēl ieskrēju šodien pie acu ārsta, jo gribēju atkal pārbaudīt savu viženu, kas, manuprāt, ir pasliktinājies, jo tagad ar visām brillēm ir jāmiedz acis. Tuimi. Sieviete gados man pavēstīja, ka acu gaišums man tikpat mīnusains, kādas ir manas brilles, značit tam nevajadzētu radīt man diskomfortu. Lai nu kā, viņa pateica, ka manai sliktajai redzei esot dziļākas saknes apakšā, tā kā man būs jātaisa cikloplēģija (wtf?) un pēc tās es visu nākamo dienu būšu vieglā migliņā. Čū apsolījās mani izvarot, kamēr es neredzu turēt man rociņu, lai es nejauši neaizķertos aiz kādas suņamgaļas vai nenokristu pa kāpnēm. Jācer jau, ka viss ir labojams un būs čiki riki.


Pagaidām atā, mani mazie šmurguļpapēži!

No comments:

Post a Comment