Tuesday 10 May 2011

Pundurdibeni

Labdien tauta!


Lai nu cik aizdomīgi tas nebūtu, velkoties mājup ar Lūciju, ieskrēju biblenē un sapratu, ka ņifigā jau neesmu lasījusi neko, lai uzrakstīto vismaz vienu sakarīgu, argumentētu rindkopu latviešu valodas un literatūras eksāmenā. Tāpēc nolēmu izmēģināt veiksmi ar Jāņa Ezeriņa psiholoģiskajām novelēm. Kas zina, varbūt tur vismaz nebūs zirga asiņu dzeršana vai sava dēla pamešana zem ratiem, kas ir ļoti raksturīgi Blaumaņa "priekpilnajās, pozitīvajās" novelēs. 
Šodien arī sapratu, ka ķīmijas eksāmens ir vielgāks par bioloģijas, bet ko tur daudz par skolu... runāšu par ko interesantāku. Piemēram, pēdējās 3 vai 4 dienas (kas to lai zina) ir pavadītas aktīvi dzerot alu. Nē nu kāda vaina, tas uzlabo manas koncentrēšanas spējas gan skolā, gan sperot zibeņus Čū pagalma mīnusu turnīros. (jāpiebilst gan, ka grozam nav vairoga, tāpēc ir nepieciešama īpaša karlsona meistarība) Lai nu kā, es uzvarēju 5 čaļus, kad spēlējām uz vārdu "krāns". Ironija vai nē, bet es līdz "krānam" netiku kas arī būtu ļoti dīvaini, jo, kad pēdējo reizi pārbaudīju, krāna man nebija.
"Traks vai būtu gribēdams",tā reiz teica Čū, kad es biju sagatavojusies mest 3punktnieka cienīgu sviedienu. 
Tā kā es skolā bumbiņmešānā dabūju 10 4, tad Čū izdomāja, ka varētu man iemācīt diženāku skillu. A hujaks, man ir pianista rociņas un es varu tikai Bēthovenus uzspēlēt. Un kāda vispār jēga ir mest bumbiņu? Un kāda jēga ir no skolas sporta stundām? Meitenes sāk raudāt un brēkt, kad ir jādara, kas sarežģītāks par abu kreiso roku pacelšanu plecu augstumā. Un kur nu vēl piedalīties sportā, ja ir jātaisa akrobātikas vingrinājumi. Viņas 2x piepumpējas un viss, tā ir dienas galējā deva, jo redz atvemšot kompleksās pusdienas. DŽĪZAS! Kāds man bij prieks un laime, kad reiz vienu sporta stundu Dairiņu nomainīja džeku skolotājs Trēziņš ( psihs ušu meistars ) ! Vismaz beidzot paķēra meitenes uz izturību un tad beidzot varēja redzēt, kurš vispār ikdienā nodarbojas ar sportu un kurš ne.
Bet, nečurājot lieku, varu pateikt, ka nu man gan jālec divriteņa spieķos un jādodas uz Piena kombināta angāru uzbumbāt tenisu. Jācer, ka ļevais kreisas sitiens man šodien beidzot izdosies!


Sī ja!


BTW Vienīgais veids, kā marihuāna var nogalināt cilvēku ir 250 kg smagam zāles klucim uzkrītot uz galvas no 3. stāva! / National Geographic/

1 comment: