Sunday 22 May 2011

Točka

Tātad šodien ir diena pirms pirmā eksāmena. Kas var būt labāks par to? Beidzot sajutu to skaistumu un postu tajā visā skolas beigšanas padarīšanā. Bet es esmu sajūsmā, ka eksāmenu laiks ir sācies, tas nozīmē, ka paskries Falko spārniem. Esmu pāršķirstījusi visu iespējamo, atkārtojusi šādus tādus knifiņus un liekas, ka esmu gatava doties smadzeņu pārbaudē.
O yeah, and vēl viena forša lieta, kas man (ceru) beidzot izdosies, sākšu iet uz zālīti. Wipī! Kaut kā jau tai vasaras sezonai ir jāgatavojas.
Nedēļas nogale bija lieliska! Pēdējais zvans - izdevies pat labāk nekā man šķita. Vakar aizmigu jau 11os (ar domu, ka atgulšos uz pāris minūtēm), toties beidzot pa ilgiem laikiem izgulējos ideāli - 12 stundu miegs - kas var būt labāks par šo?
Anyway, turiet īkšķus par mani un, ja arī tev rīt jāliek eksāmens - GOOD LUCK, BRO!


See you soon my tasty little ceenie meenies!

No comments:

Post a Comment