Tuesday 17 May 2011

Lietus; 37,2; nostalgjija

Oh start...


Tieshi taa. Ir peedeejaa skolas nedeelja, bet es seezhu maajas ar temperatuuru. How cool is that?
Anyway, taa seezhot un chekojot netu, atcereejos par forsho Mis un Misters pasaakumu sen atpakalj 10.klasee. Nedaudz sagruziijos iisteniibaa. Nebuus vairs skolas, klases prikolu, nebuus vairs tas. 100p, ka izlaidumaa apbimbaashos. Peedeejaa laikaa vispaar esmu kljuvusi baigi sensitiivaa. Sheit video no manaam atminjaam:
No vienas puses - jeej, skola beigusies! No otras puses - oh shit, jaasaak izdariit pareizaas izveeles. Labi, ka neesmu viena no tiem, kuriem patiik visu peedeejaa briidii izdomaat. Taads neliels "must do" plaaninjsh jau ir sastaadiits.
Runaajot par taalaakajaam gaitaam, kaapeec visiem tik ljoti interesee, ko es dariishu taalaak, kad man ir ekshi utt?? Man tas reaali saak besiit. Tad, kad kaut kur iestaashos, tad arii iestaashos un tad arii varees noskaidrot, kur. Jaa, es kaadu pusgadu noslogoju savas smadzenes ar mediciinu, bet sapratu, ka tas nebuus tas iistais mans aicinaajums. Galu galaa, mans aicinaajums ir muuzika, bet taa ir pavisam cita lieta. Paraadi kaut vienu muuzikji Latvijaa, kursh pelna miljonus un paardod tuukstoshiem disku? Ok, par Praata Veetru nerunaasim. Taapeec jau arii ir gruuti izlemt. Un tad atliek domaat par profesijaam ar labu atalgojumu, jo citur es maaciities nebraukshu un straadaat veel jo mazaak ( to es paspeeshu dariit visu savu atlikusho laiku peec maaciibaam ).


So... tagad seezhu un gaidu, kad Chuu atnaaks man sachiniis garumziimes, lai es varu shkjirties no Chaarmendera ( vinjsh man grauzh smadzenes: om nom nom ).


Thank you for the lesson, see you again, goodbye for the next time!
/I.Upite/

No comments:

Post a Comment