Thursday 19 May 2011

Sadedz ugunī!

Un es tā gaidīju kaut ko ahujenna krutu un atpazīstamu, bet visi jaunie Positivus dalībnieki man ir sveši. Nu Kāpēc tā ir jānotiek?? :D 
Anyway, jābrauc vien ir uz to pasākumu. Bet tiem, kuri vēl nezina, kas tur īsti būs, tad nu lūk:
Būs laikam jāpaklausās kāds no viņu darbiņiem, lai vismaz esmu lietas kursā par to, kas tur notiks uz tās skatuves. Bet viens ir skaidrs, ko es visvairāk gaidu no Positivusa ir Hurts un šitā dūda:
 Tas tā, īsumā par to, ko es domāju un ko es gaidu. Bet es zinu, ka jūs zināt, ka rīt ir pēdējais zvanočiks un mums būs superduper afterpārtijs @myhouse :D 


P.S. Un mēs ar Lūsi šodien bijām parakstīties par LVvalodu, tā kā tie, kuri to vēl nav izdarījuši - jūs gaidat pastardienu vai kā????


Ar cieņu,
Emīls Debīls Kaimiņu Neglīts Kroplēns.

No comments:

Post a Comment