Monday 16 May 2011

91


Nu taada gluzhi nebija mana dzimpo daavana ( jeej 19). Bet taa vietaa esmu izdzeesu Tildes Biroju un sanjeemusi pokemonraksta plikji sejaa. Fuuu**! Tieshi bija uznaakusi iedvesma kaut ko uzrakstiit, bet kaa tad tas ir iespeejams, ja katrs patskanis jaatkaarto divreiz. ( god bless pokemons )
Anyway, mana dzimmene bija uz urraa! Daavanas mani patiikami paarsteidza. Taatad, piedaavaaju ieskatu manaa giftu kaudzee:


  • 3 ljoti interesanti apgjeerbu gabalinji (paldies Chuu un vinja mammai)
  • laivinjkurpiites ( kuras gan nopirku pati, jo teetim nebija ne jausmas, ko es gribu)
  • akseksuaarinji - krelliites un auskarinji ( paldies brugjluusim )
  • supergarshiiga torte ( paldies Laumiitei un Viiksniitim)
  • "limpo ruksis ved uz morgu"  - kreklinjsh, kursh atgrieza mani VVV Groshevas telpaas ( paldies Ketuunei, Aliinai, Zanchai un Maarcim )
  • "kick ass" monster energy drinku kaste, lai stipraaks gars eksaamenu laikaa (paldies Rihardam un Ievai) 
  • piens+banaans+kellogsi+miniitis (paldies Kei un Kreicim )
  • toffifee konchas+ apelsiins+ saruuseejusi uzgriezhnjatsleega un veel saruuseejushaakas shkjeeres (paldies vilciena riepu pumpeetaajiem Kroicham un Arciitim)
  • kaa arii finally dormeo spilvens un sedzinjas (paldies omei, vecpapam un tantiitei)
Jebkuraa gadiijumaa balliite bija bomba un paldies visiem, kuri ieradaas! Urraashana bija superiiga un group hugs arii un especially liels paldies Kristapam par superjaukajiem vaardiem. Es biju patiikami paarsteigta, ka cilveeki par mani taa domaa.

I luv you ma' frends!
Kisses in a jar!
:)

No comments:

Post a Comment