Thursday 26 May 2011

The day after yesterday.

Esmu tik happī par nokārtoto anglenes eksi es jau nelielos, ka man ir maksimālie punkti runāšanā !  Tātad šodien jāgatavojas matenes eksim, kur man stabili būs A līmenis, ja ne viss Ā (ar episku pieskaņu). Yeah right, tas būtu mans slapjais sapnītis...
Jebkurā gadījumā šodien zālītē - kāju un dupša diena, ja el kačāšanās mentors All Mighty Chuu man negribēs turpināt mocīt rokas. Ja nopietni, zālīte ir superforša lieta, kurai vajag diezgan ievērojamu gribasspēku un izturību, un man jau tagad liekas, ka tie, kuri tur iet vienkārši paskraidelēt ( kā daudzas citas meitenes un sievietes virs 40), ir absolūtie dummy. Es to pieredzēju pirms pāris gadiem, kad gāju kādus 3 vai 4 mēnešus uz zālīti, bet pēc treniņa aizbraucu mājās un garšīgi trekni paēdu. Tādēļ tagad sāku pievērst maksimālu uzmanību tam, ko es lieku savā kuņģītī.

Veiksmi visiem bēdubrāļiem eksāmenos, tad jau rīt kopīgi pasūdzēsimies!


No comments:

Post a Comment