Sunday 1 April 2012

Taste it!

Nu jau esmu ieguvusi savu pirmo normālo pieredzīti iekš Promo Team. Tieši pirms nedēļas man bija pirmo reiz jāstrādā vienai, atzīšos, nebija tik vienkārši. Viss sākās ar to, ka man bija jāvada Latvijas Maiznieka "Zeltenes"degustācija Purvciema IKI. Nē, patiesībā, viss sākās ar to, ka no rīta pirms degustācijas nācās līst Google Translate, lai noskaidrotu, kā krieviski saucās visas tās "hļebas", jo mana intuīcija teica priekšā, ka Purčix   man sagādās ne vienu vien pārbaudījumu valodu zināšanās. Tā nu es iečekoju, kā sauc saldskābmaizi - kislo-sladkaja hļeba, rupjmaizi - ržannoje hļeb, baltmaizi - belij hļeb i saldo baltmaizi - sladkij hļeb. Apbruņojusies ar zīdaiņa līmeņa valodas prasmēm, devos uz Abreni, tpfu, Purčiku. Mana intuīcija nemēdz mani pievilt, jo absolūti visi IKI darbinieki runāja tikai krieviski, kā arī visi degustācijas dalībnieki. Tas jau varbūt arī nebūtu tas pats trakākais, bet mans stends atradās tieši pretim gaļas stendam, respektīvi, vaļējam ledusskapim. Un diena arī nebija tā pati siltākā un degustācijas drēbes arī ne pašas biezākās - gaiši brūns linu krekliņš ar īsām rokām un balts priekšautiņš, kurš noteikti man nepalīdzēja nepalikt zilai. Tā es tur 3h nostāvēju, pēdējās stundas laikā šķita, ka atstiepšu pekas. Cilvēku pieplūdums arī daudz nepalīdzēja pārlaist šo ziemu veikala telpās, jo tas bija apmēram tik pat liels kā pēc Černobiļas sprādziena. Galu galā, es to veiksmīgi izturēju un devos ārā, lai, iespējams, sasildītos, bet tur es saņēmu dūri sejā no nejaukā laika vīra, kas sūtīja man plāksnēm līdzīgu sniegu. Nu jā, tā bija svētdiena. 
Pārējās dienas esmu vadījusi degustācijas ar Dr.Oetker musli produkciju, kas ir ahujenna garšīga un man ir baigais prieks, ka varu dabūt pārpalikumus uz māju, jo citreiz studenta dzīve iespiež nabadzības stūrī, kad jāēd tas, ko var atrast ledusskapja dziļākajos nostūros. 
Lai nu kā, pašas labākās ziņas ir tādas, ka LU mums piedāvā lielisku atalgojumu sūrajam darbam - pavasara brīvlaiku! Tas ir tik awesome! Es jūtos drīzāk kā vidusskolā, nevis augstskolā. Tādēļ jāmēģina saplānot tas brīvlaiks tā, lai būtu ko atcerēties, citādi tas mēdz tik ātri paiet, ka nemaz nepaspēj visus darbus sadarīt. Un vispār - laiciņš šodien fōrš! 

Jauku jums visiem šo Pūpolsvētdienu un turpiniet čakarēt viens otram prātu ar 1.aprīļa jokiem!

P.S. Līdz sesijai vasarai vēl tikai nepilni 2 mēneši. :-)


No comments:

Post a Comment