Tuesday 10 April 2012

Vijole manai dvēselei.


Ehh, tik labs mēģis ar The Capybaras ilgi nebija bijis. Gatavojāmies rītdienas konkursam, kas notiks Latvijas 1. Rokkafejnīcā, Reiterna namā, Mārstaļu 2/4, tepat, Vecrīgā. Pirmo reizi man ir tik labs fīlings. Uzaicināju kursabiedreni Diānu Zelču piespēlēt pāris dziesmām. Ja godīgi, nemaz necerēju, ka tas viss izvērtīsies tik PERFEKTI! Meitenei patiešām ir lielisks talants, viņa kādu laiku nebija spēlējusi vijoli, bet tik ātri piešāvās un sakonektējās ar mūsu stilu, mūsu dziesmām. Vnk nav vārdu. Spēlējot Falling Leaves patiešām gandrīz uz piņņu parāva. Patīkami arī tas, ka iegūstot tādu iedvesmu atveras i prāts, i rīkle un spēj sasniegt tādus augstumus, kur ikdienā neaizlidosi. Es patiešām ceru, ka Diāna vēl biežāk uzspēlēs kopā ar mums un  ka tā nebija mūsu pēdējā sadarbības reize. 
Čū ir nozīmēts kā "The Camera Man" un es ceru, ka pēc rītdienas tiem, kuriem nebija iespējas mūs redzēt dzīvajā, būs iespēja noklausīties vecajā labajā Jūtūbā. :) Kā arī šie video tiks ievietoti tepat, manā blogā.
Es ceru uz jūsu atbalstu, tiešu vai netiešu. Turiet par mums īkšķus.
Bet tiem, kuri vēlas mūs redzēt, adresi nosaucu pirms tam, bet šis Mārtiņa Freimaņa fonda konkurss "Pirmais" sāksies plkst. 21:00, taču mēs spēlēsim ap 21:30. Pēc tam noteikti iekarosim Vecrīgu - un pavisam noteikti - labā, pozitīvā garastāvoklī, jo svarīgākais jau ir piedalīties, pareizāk sakot, parādīties, jo šī ir tā lieliskā iespēja mums to beidzot izdarīt Rīgā. Cerība mirst pēdējā un The Capybaras cer, ka tiks pamanīti :)
Uz tikšanos rīt! 

No comments:

Post a Comment