Monday 23 April 2012

Tur, pie stenda, pie kravas kuģiem un erotiskajām masāžām.

Pēdējā laikā diezgan daudz sanācis pastrādāt. Respektīvi, pēdējās brīvdienas man bija darba dienas. Jebkurā gadījumā, darbs sāk iepatikties un sāk izveidoties arī priekšstati par veikaliem, to darbību un cilvēkiem, kas tos apmeklē. Pagājušajā nedēļas nogalē strādāju Alfā, vadīju Latvijas Maiznieka kūku degustāciju. Pirmo reizi (man) arī ieradās kontrole no paša maiznieka firmas, pareizāk sakot, veselas 3 kontroles, no kurām viena filmēja manas neveiklās rokas ar iPad'u. Tikko knapi bijām sākušas degustāciju, kūkas bija mitras un nepadevās manam nazim, tāpēc viss bruka un juka un izskatījās, ka es neesmu rokas mazgājusi kādu gadu (protams, rokās ir cimdi). Esmu satikusi maizes profiņus, kuriem rupjmaize šķiet nepietiekami rupja, daži viebjas, daži skaļi saka - mmmmm, om nom nom, cik garšīgi utt. Pāris turki virs 40 ir paspējuši uzminēt no kurienes es esmu, tikai paskatoties uz mani, kā arī kāds ārzemnieks jau paspējis piesist kanti un izteikt vēlmi apmainīties ar numuriņiem. Uz ko es atbildēju kā pilnīga idiote - "No, I'd rather not." Biju tā apmulsusi un pēc tam sakaunējusies, ka gāju 10x pārkārtot maizes plauktus, lai nepievērstu sev lieku uzmanību. Šonedēļ strādāšu arī Stockmann'ā. Dzirdēju, ka tur esot stingri noteikumi pret degustāciju vadītājiem. Tad jau redzēs kā būs. 
Vēl - esmu uzzinājusi savu aizlidošanas datumu uz Vāczemi. Tas būs tieši pēc Jāņiem - 25.ajā. 2 mēnešus pastrādāšu praksē loģistikas firmā Kuehne & Nagel. Man jau, protams, nav nekādas nojēgas, kas man tur būs jādara, kā arī es vispār neko nesaprotu no loģistikas. BET, tas jau mani neattur izmēģināt ko jaunu, kas pēcāk varēs rotāt mana CV sadaļu - darba pieredze. Runājot par to, beidzat gausties, cilvēki, ka nekur nevar atrast darbu! Tās ir pilnīgas muļķības. Vajag tikai aktīvi meklēt un vispār gribēt strādāt. Ielikt kaut kādu atdevi no sevis un viena CV vietā aizsūtīt vismaz 50 un katru perfekti piemērotu attiecīgajai darba vietai. Vienmēr vajag iztēloties, cik grūti ir patiesībā tam darba devējam izvērtēt darba ņēmējus. Divas lietas - darba pieredze un personība - ir vissvarīgākās. Izglītība vairo personību, kas vēlāk arī atalgojas lieliska darba ieguvē. 
Lai veicas visiem atrast to, ko meklējat un uzmanieties no tādiem sludinājumiem kā - Meklējam masierītes vecumā no 18-30 gadiem, apmācība uz vietas un bez maksas, sūtiet savu foto un motivācijas vēstuli. P.S. Darbs nav saistīts ar intīmpakalpojumiem! F*ck you!!!!!!!! Es uz tādu 1x atsaucos un attapos netīra kluba pagrabā, kur man stāsta: "Nu, 40 min. tu veic viņam klasisko masāžu. Lieki piebilst, ka tikai apakšbiksītēs. Un tad pagriez viņu otrādi un pabeidz visu līdz galam!" Nu ja, kādi tur intīmpakalpojumi. Tas jau tikai tā - nu - bisķiņ. Tas jau nekas, ka pirms tam kaut kādas 5x prasīju vai darbs ir saistīts ar kaut ko netīru. Nu ja, kas kuram netīrs. Meitene, kas mani mēģināja savervēt šim darbam teica, ka nekad šo darbu nemainītu pret ko citu. Pelna apm. 400ls mēnesī tikai tīri par masāžas pamatcenu + tā sauktā dzeramnauda + sponsorēti ceļojumi kopā ar kādu no klientiem. Burvīgi pievilcīga darba bonusu pakete! :-)


Tas arī īsumā viss par esošo, bijušo un nākamo.
XOXO
Spalchaaa



No comments:

Post a Comment